KOvoetbalschool

logo_KOvoetbalschool_doetinchem

voetbalschool

Over Kaan

Hoi, ik ben Kaan, een 25-jarige geboren en getogen Doetinchemmer, gedreven door mijn passie voor sport en mijn gemeenschap. Sport is altijd een belangrijk onderdeel van mijn leven geweest. Mijn liefde voor voetbal begon al op jonge leeftijd, toen ik bij de mini F van VV Viod begon te spelen. In 2019 behaalde ik mijn diploma in sport en recreatie aan het Graafschap College, waarmee ik de basis legde voor mijn toewijding aan voetbaltraining en -ontwikkeling.

Video afspelen

Mijn ervaring

Door de jaren heen heb ik in verschillende teams gespeeld, waaronder bij SV Kilder en later terug bij VIOD, waar ik uiteindelijk in het derde mannenteam speelde. In 2019 besloot ik te stoppen met voetballen om me volledig te richten op mijn passie voor het trainersvak. Ik ben in het bezit van het KNVB junioren diploma en heb onlangs UEFA C Youth behaald. Mijn ambitie is om verder te groeien als trainer, met als volgende stap het behalen van een UEFA B Youth diploma.

Geschiedenis

Mijn carrière als jeugdtrainer begon bij de E-pupillen van VIOD en heeft zich voortgezet tot jeugdtrainer van AZSV JO17-1, waar ik nu aan mijn tweede seizoen begin. Ik ben gedreven en wil spelers graag helpen bij hun voetbalontwikkeling, met als doel hen te vormen tot (toekomstige) selectiespelers. Eind 2019 richtte ik mijn eigen voetbalschool op, genaamd KOvoetbalschool. Mijn doel was om individuele spelers te begeleiden met persoonlijke aandacht en hen te helpen vooruitgang te boeken. De school groeide snel, eerst bij s.v. Kilder en later bij VVG in Gaanderen. In 2021 verhuisde de school naar v.v. Doetinchem, een centrale locatie met veel mogelijkheden voor spelers. Door het succes en de groei verplaatste de KOvoetbalschool zich in september 2022 naar G.W.VV. in Varsselder, een nieuwe en passende locatie voor onze trainingen.